Wybrane zagadnienia

Program kształcenia w ramach profilu "E-Biznes & Professional Communication" obejmuje zarówno zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne. 

Wybrane zagadnienia realizowane w ramach moduł profilowego to:

  • Biznes plan
  • Customer Relationship Management
  • Logistyczna obsługa e-klienta
  • Marketing analityczny
  • Media społecznościowe i e-marketing
  • Międzynarodowa kultura biznesu
  • Modelowanie w e-marketingu
  • Negocjacje i mediacje
  • Nowoczesne koncepcje marketingu
  • PR i copywriting
  • Prawo i etyka funkcjonowania w e-biznesie
  • Projektowanie i zarzadzanie serwisami internetowymi
  • Sprzedaż w Internecie - Agile commerce
  • Start-up w wirtualnym środowisku
  • Wirtualizacja zarządzania kapitałem ludzkim
  • Zachowanie e-konsumenta
  • Program studiów może ulec nieznacznej modyfikacji. 

Wybrane zajęcia prakyczne

WAŻNE: zajęcia praktyczne na profilu "E-Biznes & Professional Communication" w formie ćwiczeń i warsztatów są prowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Uczelnia korzysta z zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych wsparcia procesów E-Biznesowych dostarczanych między innymi przez: