Studia II stopnia

E-Biznes & Professional Communication

Profil "E-Biznes & Professional Communication" ma za zadanie przekazanie studentom wiedzy i konkretnych umiejętności umożliwiających biegłą analizę otoczenia organizacji, a w szczególności środowiska rynkowego i konkurencyjnego firmy wykorzystującej technologie oparte o Internet. Profil "E-Biznes & Professional Communication" jest dla tych osób, które są zainteresowane nowoczesnym zarządzaniem wspartym na nowych technologiach, zachowaniami konsumenckimi, nowoczesnymi formami kształtowania relacji z klientem na bazie mediów społecznościowych oraz kształtowaniem skutecznych form prowadzenia biznesu w Internecie.

WAŻNE: wyniki badania FORBES na najlepsze zawody świata wskazują, iż  zapotrzebowanie na umiejętności i kompetencje osób pracujących w branży E-commerce jest nadal wysokie. Przeczytaj Raport Forbes. Są one bezpośrednio związane z tematyką zajęć prowadzonych w ramach modułu profilowego "E-Biznes & Professional Communication". Fakty mówią same za siebie. Rozpocznij profesjonalne studia i zostań specjalistą E-biznesu.

Profil menedżerski "E-Biznes & Professional Communication" w Społecznej Akademii Nauk przygotuje Was do podejmowania wyzwań zawodowych w zakresie "E-commerce”, „Mediów społecznościowych" oraz "Sprzedaży" ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży on-line. Profesjonalny rozwój zawodowy w tym zakresie połączony z możliwością uzyskania certyfikatu "Profesjonalista w eHandlu" to unikalna w regionie łódzkim oferta dydaktyczna na poziomie magisterskim. Tylko w Społecznej Akademii Nauk!

Przemyślany program studiów powstał ze zderzenia oczekiwań rynku pracodawców oraz pasji studentów, jak również został wparty na amerykańskich wzorcach nauczania. Takie podejście w nauczaniu pozwala na zdobycie przez studenta niezwykle pożądanych na rynku wiedzy, umiejętności oraz kompetencji. Student poznając tajniki e- biznesu i profesjonalnej komunikacji kształtuje:

  • zdolność analizowania i wnioskowania w procesach decyzji biznesowych organizacji
  • znajomość polityk, strategii i technik w zakresie zarządzania
  • sprawne umiejętności komunikacyjne z wykorzystaniem nowych technologii opartych o Internet
  • sprawne posługiwanie się narzędziami operacyjnymi w obszarach: wsparcia sprzedaży, kreacji reklamy oraz efektywności public relations na bazie Internetu
  • oraz kreatywność, skuteczność, efektywność oraz umiejętności zespołowego działania.

Można by rzec, iż dzięki Internetowi przyszłość dzieje się już dziś - tylko tyle, że jest cokolwiek przed nami.

Moduł profilowy "E-Biznes & Professional Communication" adresowany jest do absolwentów studiów licencjackich wszystkich rodzajów studiów.

Specjalizacje

Student w ramach profilu "E-Biznes & Professional Communication" po I roku studiów ma możliwość wyboru seminarium specjalizacyjnego obejmującego swoją tematyką:

  • E-biznes,
  • Professional Communication,
  • Dziennikarstwo i Nowe Media 

Wykładowcy-praktycy

Zajęcia w czasie studiów z zakresu na profilu "E-Biznes & Professional Communication" prowadzone są przez uznanych wykładowców Katedry Gospodarki Elektronicznej, Katedry Dziennikarstwa oraz Katedry Marketingu i Innowacji SAN, posiadających również bogate praktyczne doświadczenia w zarządzaniu oraz praktyków z wieloletnim dorobkiem zawodowym. Prowadzący zajęcia to między innymi:

  • prof. Muzahim Al. Noorachi
  • prof. dr hab. Mariusz Bednarek
  • prof. dr hab. Łukasz Sułkowski
  • dr Dominika Kaczorowska – Spychalska
  • dr Katarzyna Kolasińska – Morawska
  • dr Ewa Stroińska
  • dr Michał Chmielecki
  • dr inż. Paweł Morawski
  • mgr inż. Paweł Bukowski
  • mgr inż. Paweł Mielczarek

Dlaczego warto?

  • zajęcia praktyczne w formie ćwiczeń i warsztatów są prowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Omawiane na zajęciach „case studies” pozwalają na praktyczne zastosowanie koncepcji i modeli strategicznych.
  • wykładowcami są wybitni naukowcy, którzy niejednokrotnie posiadają również bogate doświadczenie w praktyce gospodarczej. Są to ludzie, którzy odnieśli sukces i którzy chętnie dzielą się zdobytą wiedzą.
  • zajęcia prowadzą uznani praktycy z wieloletnim doświadczeniem.
  • studenci biorą czynny udział w życiu Uczelni. Są współorganizatorami konferencji naukowych, seminariów, a także spotkań ze znanymi osobistościami ze świata biznesu, polityki i nauki. Dzięki temu nabywają niezbędnych umiejętności menedżerskich.
  • studenci współuczestniczą w realizacji konferencji „Agile-Commerce
  • możliwość udziału w dodatkowych bezpłatnych szkoleniach z certyfikatem - szczegóły
  • możliwość uzyskania wartościowego certyfikatu "Profesjonalista w eHandlu"

Profil "E-Biznes & Professional Communication" ma za zadanie przekazanie studentom wiedzy i konkretnych umiejętności umożliwiających biegłą analizę otoczenia organizacji, a w szczególności środowiska rynkowego i konkurencyjnego firmy wykorzystującej technologie oparte o Internet.

Wybierasz przyszłość - "E-Biznes & Professional Communication" jest profilem właśnie dla Ciebie!

Możliwość połączenia profilu "E-Biznes & Professional Communication" ze studiami amerykańskimi Master of Science in Professional Communication z Clark University i uzyskanie 2 dyplomów w 2 lata.

Uprawnienia

Zajęcia prowadzone w ramach profilu "E-Biznes & Professional Communication" będą Was w dużym stopniu przygotowywać do egzaminu certyfikującego w ramach tego programu.

Mało - dajemy więcej. Wszyscy studenci Społecznej Akademii Nauk dostają 50% zniżki na przystąpienie do egzaminu certyfikującego w ramach programu "Profesjonalista w eHandlu" na dowolnym poziomie:

Bez wątpienia w najbliższym czasie certyfikat "Profesjonalista w eHandlu" będzie mocnym punktem w Waszym CV.

Partnerzy profilu

Społeczna Akademia Nauk (Katedra Gospodarki Elektronicznej) jest Uczelnią Partnerską w programie certyfikacyjnym "Profesjonalista w e-Handlu".