Studia I stopnia

Turystyka i Rekreacja

Już od 340 zł płatnych w 12 ratach

Duże znaczenie turystyki w gospodarce wymaga szerokiej i zróżnicowanej wiedzy oraz wykwalifikowanych specjalistów w tej dziedzinie. Program studiów na kierunku Turystyka i rekreacja jest skonstruowany tak, aby absolwent posiadał wiedzę, umiejętności i kompetencje umożliwiające karierę zawodową nie tylko w biznesie turystycznym i rekreacyjnym, ale także na stanowiskach związanych z zarządzaniem turystyką i rekreacją w administracji państwowej i samorządowej. Program studiów obejmuje podstawy organizacji, marketingu, prawa, zarzadzania zasobami ludzkimi i pilotażu oraz kształci umiejętności niezbędne do organizowania międzynarodowych konferencji, wycieczek czy podróży służbowych.

Specjalności

  • Hotelarstwo i przemysł spotkań (MICE)
  • Regionalna gospodarka turystyczna.

Dlaczego warto?

  • Możliwość udziału w obozach szkoleniowych turystyki kwalifikowanej w ramach studiów
  • Program studiów obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem turystycznym i rekreacyjnym, hotelem, biurem podróży czy ośrodkiem wypoczynkowym, a także najnowsze technologie informatyczne, problemy ochrony środowiska naturalnego, oddziaływania człowieka na otoczenie oraz naukę o dobrach kultury czy urokach krajobrazu
  • Wykładowcy to praktycy z długoletnim doświadczeniem w prowadzeniu m.in. biur podróży, hoteli, organizacji wycieczek i współpracy międzynarodowej
  • Zajęcia praktyczne prowadzone są w formie ćwiczeń, warsztatów, analiz przypadków, gier strategicznych i symulacyjnych
  • Możliwość rozwinięcia kompetencji językowych, niezbędnych do wykonywania działalności zawodowej w obszarze turystyki i rekreacji
  • Studenci mają możliwość współorganizowania międzynarodowych konferencji naukowych, seminariów, a także spotkań ze znanymi osobistościami ze świata biznesu, polityki i nauki

Wykładowcy-praktycy

  • prof. dr hab. Urszula Żuławska – ekspert oraz autor licznych projektów turystycznych w Ameryce Łacińskiej
  • dr Maciej Dębski – ekspert w zakresie marketingu turystycznego, autor licznych publikacji z zakresu budowania marki w turystyce, specjalizuje się w marketingu turystycznym przedsiębiorstw rodzinnych
  • dr Ewa Szulc-Dąbrowiecka – specjalista i ekspert w tworzeniu regionalnych projektów turystycznych